~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Hej Fredag!

Kategori: Vardagen

Värmebölja deluxe! Samtidigt som jag älskar att det äntligen är sommarvärme så dör jag lite. Min lägenhet blir rena bastun, har fläktarna på överallt men ändå är det galet varmt.
Men det gör inget, det är fredag, solen skiner och jag är glad! :)
 
Vi kör en fredagstradition.
 
DAGENS VILL HA: Mer sommarkläder. Jisses, nu får man verkligen rota i garderoben för att hitta något lagom passande och fint.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta leggings med spets, turkos tunika.
DAGENS SMINK: Har samma gamla vanliga. Vill inte ha för mycket smink när det är såhär varmt.
DAGENS FRISYR: Nytvättat, uppsatt i tofs.
DAGENS HÄNDELSE: Hämta älskade Embla från dagis, sen födelsedagsfika för lillebror <3
DAGENS LÅT: Gavin Degraw - Make A Move. Den låten. Åh.

DAGENS PLANER: Jobba lite, hämta Embla, middag och fika med Familjen och sen umgås med Soulmate ikväll.
DAGENS SAKNAD: Jag saknar min J faktiskt. Men får träffa henne redan imorrn! :D
DAGENS DUMMASTE: Näe, inget dumt idag tack.
DAGENS SJUKA: Mitt fucking kylskåp som väcker oss mitt i natten med att pipa, hur cepe är inte det?!
DAGENS DROG: Mitt precious kaffe.
DAGENS ROLIGASTE: Att det är fredag, solen skiner, jag ska få pussa på mitt barn.
DAGENS FAVORIT: Min Soulmate. <3
DAGENS KÖP: Jag och Embla går nog och handlar nån blomma till Lillebror sen. :)
DAGENS GODIS: Näe, har inget sånt hemma idag.
DAGENS HUMÖR: Genuint glad. Mår riktigt bra.
DAGENS ORD: "Cepe". Haha!
 
 
Kommentera inlägget här: