~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

ModeMija

Kategori: Tips och råd

Mitt jobb ger en såna fina förmåner. Ni skulle bara veta! Jisses alltså vad avundsjuka ni måste vara på mig!

Jag menar, på mitt jobb behöver du minsann aldrig oroa dig över att inte hänga med i modet, nej nej. Frukta ej, för på mitt jobb så FÅR man faktiskt kläder. Helt gratis!

Ni kan dra upp hakan till ansiktet igen och försöka tvätta bort den där gröna avundfärgen i ansiktet nu.

Här har ni det senaste modet, jag tycker att alla ni ska följa detta:



Smutt säger Mija, gratis tröja är aldrig fel. ;)


Sen att det är killmodell (pösig, enorm och ärmarna är 2 meter långa) det är ju en heeeelt annan sak.
Haha! Det är tur att den är bekväm och att jag inte är direkt modemedveten.
Alla modelejon dog väl i hjärtattack nu. ;)

Nu ska jag träna! På återseende!

KOMMENTARER:

  • Sabina säger:
    2011-09-02 | 17:35:07
    Bloggadress: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

    Haha how cute!! ;D

    Jag har också en del såna där riktiga fashion-tröjor/t-shirts med tryck från något företag.

    Riktigt high fashion! ;)

Kommentera inlägget här: