~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

God fortsättning!

Kategori: Vardagen

Och snart är det ett nytt år. Ett år som jag verkligen ser fram emot. Vi flyttar till en jättefin lägenhet, vi blir föräldrar, andra jag känner blir föräldrar... Jag hoppas på ett positivt och roligt år! :)

Min innan det nya året firas med lite Pommac och god mat hos min familj så ska vi se över förra året. :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag blev med barn! :D

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte ens om jag hade några löften, har förmodligen inte ens hållt dem. ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
P fick sin nummer 2, M från Timrå fick sin första. :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?
Finland.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Vi kommer få det vi vill ha, en bebis och nytt boende. :)

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1/9 då jag plussade och 20/12 då vi fick se vår lilla Minikotten! <3

8. Vad var din största framgång 2011?
Bildandet av vår familj, att jag ägnat mycket tid åt mitt jobb.

9. Största misstaget?
Att jag inte rört på mig tillräckligt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick diagnosen kroniskt diskbråck och hade lunginflammation i oktober. Usch.

11. Bästa köpet?
Nya bilen och lägenheten. <3

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Haha! Se ovan.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Återigen, vår lilla bebis! :D
Och att Sambo fick nytt jobb som han älskar!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Adele - Someone Like You, Chris Medina - What Are Words.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj, hormonerna har gjort mig helknäpp! Har nog aldrig grinat så mycket som jag gjort sista halvåret. Men samtidigt är jag ju lyckligare än någonsin. :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, sovit, umgåtts mer med vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis. :P

18. Hur tillbringade du julen?
Hos familjen i Märsta. Som varje år. Älskar't!

19. Blev du kär i år?
Blev kär i min bil och vår bebis. <3

20. Favoritprogram på tv?
Walking Dead. Underbar serie!

21. Bästa boken du läste i år?
Oj jäklar. Har läst massa böcker i år. Men tror upptäckten av Joe Hill (Stephen Kings son) har varit bäst!

22. Största musikaliska upptäckten?
Adele. Vilken pipa den kvinnan har!

23. Bästa filmen du såg i år?
Paranormal Activity 3 och Brides Maids. :D

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Shit, var ju längesen jag fyllde år, kommer inte ens ihåg vad jag önskat mig. :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Minns inte. :P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade hemma med familjen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om vi hunnit flytta till Märsta tidigare, men annars har ju allt faktiskt varit skitbra!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mjuk, bestämd och rätt alldaglig. :P

29. Vad fick dig att må bra?
Sambo (Alltid!), Vännerna, Mamma, Bröderna, Bebis, Jag själv.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Andrew Lincoln från Walking dead. Han är snyyygg. :D

31. Vem saknade du?
Pappa och Farmor. Träffade i augusti, vill träffa dom jämt! <3

32. De bästa nya människorna du träffade?
Oj, vilka har jag träffat i år? Min vikarie på jobbet är en pärla. :)


Nej, nu ska jag tamigtusan sätta mig i bilen och brumma iväg till Märsta.
Ha ett riktigt gott nytt år och drick ansvarasfullt ikväll. ;)


Hej svejs! Jag ska dricka Pommac och bli rädd för fyrverkerierna ikväll. :)


Kommentera inlägget här: