~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Inte okej.

Kategori: Vardagen

Vaknade inatt av att jag trodde att jag skulle brinna upp. Var helt svettig och hade ont överallt.
Kollade tempen och hade 38,9. Kul med feber. Inte.

Så idag är jag hemma, mår verkligen inte bra. Brukar kunna skjuta sådant åt sidan och åka till jobbet ändå. Men nu gick det inte. Ringde chefen vid halv sju imorse, då hade jag ändå varit vaken sen kl 2. Han hade inte så mycket att tillägga, sa åt mig att krya på mig och lägga mig och sova igen. Det är rätt bra ändå, han ruttnar inte på en om man är sjuk. Dessutom är jag inte sjuk så ofta, inte så att jag är hemma pga det iaf.
Men det blir nog inget jobb imorrn heller.
Känns inte bra alls.
Huden gör ont, jag svettas och har magknip. Det är en såndär dag då man bara ligger i soffan och orkar inte ens byta kanal på tvn.

Återkommer när jag är frisk istället.

KOMMENTARER:

  • Janet säger:
    2011-02-28 | 11:10:25

    Nää usch! Inte ok :(

    Jag tror fan att samma sak är påväg här, fryser Hela tiden, har ont i kroppen och huvudet och känner mig yrslig.Sova kan jag inte heller för att jag har konstiga drömmar och grejjer, men jag Hoppas att jag klarar mig från det!

    Krya på dig hjärtat, vill inte att du ska vara sjuk och vill så gärna ses och umgås lite. Massa massa massa krya på dig kramar <3

  • Puff säger:
    2011-02-28 | 12:49:12

    Usch! Krya på sig.

  • Patricia säger:
    2011-02-28 | 15:01:16

    Men gumman då. Krya på dig hoppas du blir bra snart!! Vi vill ju träffa dig! <3 Stoor kram.

Kommentera inlägget här: