~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Jag är kär.

Kategori: Vardagen

Har suttit i en aplång telefonkö två gånger på rad nu. Detta innebär att jag slösurfar medan jag väntar.
Har suttit och letat efter skor. Jag behöver ett par nya gympaskor och jag vill ha ankelhöga dojjor denna gång.

Hittade inget av värde på de gamla vanliga sidorna, typ: DinSko, Deichmann, Skopunkten...näe. Inget var fint.
Så ramlade jag in på Scorett's hemsida och voila. Jag blev kär i första ögonkastet.
Nu har jag byggt upp era förväntningar så ni vill gärna se värsta blingblingdojjan eller en sko med döskallar överallt eller ett par docmartenskängor med röda skosnören. :P

Näe. Inget sånt faktiskt. Ni ska få åskåda mina älsklingar. Dessa vill jag hemskt gärna köpa!


Dieselskor. Men titta vad söt den är! Åååh. Bilden talade till mig direkt:
Mija...kööööp mig...jag har inget hem...du måste adoptera mig...
Jag kan ju faktiskt inte annat än acceptera läget. Skorna måste ju ha
ett hem, eller hur?! Man ska hjälpa dom hemlösa.
Så ja. Nu gäller det bara att hitta dessa älsklingar och sen adoptera dom!


Så var det med det!
Kommentera inlägget här: