~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Tröödischöön

Kategori: Vardagen

Fredagstradition.
 
DAGENS VILL HA: Bättre väder så att jag kan få promenera till centrum och hämta ut nya linser.
DAGENS KLÄDSEL: Svart tunika med vita prickar, svarta leggings och strumplös.
DAGENS SMINK: Inget än så länge iallafall. Au naturell, läskigt va? :)
DAGENS FRISYR: Uppsatt i en slarvig "bulle" i nacken.
DAGENS HÄNDELSE: Typ inget. Inget har hänt, inget planerat.
DAGENS LÅT:Jag och Embla diggar Sabatons skiva Carolus Rex, seriöst, det är en av världens bästa skivor. Jag är kräsen, men detta är riktigt riktigt bra. Svenska versionene förstås.

DAGENS PLANER: Roa Embla, spela Draw Something, roa Embla lite till...ja...typ så.
DAGENS SAKNAD: Frisk luft. Får natta Embla i ligginsatsen på balkongen så hon får andas lite.
DAGENS DUMMASTE: BajsApHjärnaPruttFisRegnet.
DAGENS SJUKA: Embla är fortfarande lite pipig efter vaccinationen i onsdags.
DAGENS DROG: Kaffet, alltid detta kaffet!
DAGENS ROLIGASTE: Ehm. Hrm. Typ inget. Jäkla grå dag som inte tillför nåt.
DAGENS FAVORIT: Min bebis såklart.
DAGENS KÖP: Har inte köpt något idag, kommer inte köpa nåt idag.
DAGENS GODIS: Naturgodis. Så. Himla. Gott.
DAGENS HUMÖR: Uttråkad och grå som en sten.
DAGENS ORD: En grottmänniskorsuck är allt jag får ur mig just nu. :P
 

Min solstråle. :D
 
 
Kommentera inlägget här: