~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Nu är hon här igen...

Kategori: Vardagen

Är lite exklusiv idag och skriver ett inlägg till. Jisses.
Jag har precis avslutat två timmars bakning. Var tidigare ute på promenad med Embla och "råkade" stanna förbi affären och handlade hem lite ingredienser, det mesta hade jag redan hemma. Så jag gjorde mintkolasnittar och moccarutor. På nåt sätt måste man ju fira nyår. Ska man inte supa så får man väl sitta hemma och goffa godsaker. ;)
 
Men nu ska jag dra en liten lista om 2012. Vet att jag redan dragit en resumé men detta är en annan.
Håll till godo!
 
Händelse: Embla kom till världen. Med besked. :)
 
Besvikelse: En vänskap tog slut.
 
Blogg: Min egen? :D
 
Roligaste dag: En dag som jag tyckte var fantastisk var den otroligt fina och varma dagen på Skansen i somras med mamma, styvpappa och Embla. :)
 
Roligaste upptäckt: Att jag kan baka! Har som sagt alltid trott att jag skulle suga på det, därför har jag inte ens försökt. I år har jag bakat lika mycket som jag bakat i hela mitt liv.
 
Resa: Mest minnesvärd var lätt resan upp till Sundsvall/Timrå i början av december. Vi prickade in helgen med det absolut värsta vädret. Haha!
 
Snyggaste kärlek: Sambo är och kommer alltid vara snygging nr 1, varje år. ♥
 
Tv-serie: Walking Dead, American Horror Story, Game of Thrones typ.
 
Kompis: Är superglad att jag blivit kompis med Camilla (Ediths mamma), en vän som kom precis i rättan tid kan man säga. :)
 
Sötaste: Gissa tre gånger? Ni kommer ju snart tröttna på hennes namn. ;)
 
Semester: Tyvärr hade vi ingen direkt semester i sommar, den försvann till en massa sjukhusvistelser. :/
Minne: Det är mycket jag kommer minnas från detta år. Väldigt mycket negativt, men man kommer förbi sånt!
 
Reunion: Åh, att träffa S igen! Så himlans jätteglad över att vi tog den där fikan en måndagseftermiddag som gjorde att vi har stadig kontakt nu. :)
 
Föräldrar: Mamma ♥
 
Barn: Emblas kompisar Edith, Astrid, Noel och alla andra underbara barn på Öppna förskolan.
 
Film: Vi har sett många, både bra och dåliga. Men The Hobbit och Expendables 2 var otroligt bra båda två!
 
Hemsida: Facebook, alltid Fejjan. :D
 
Knäppaste händelse: Oj, kan inte komma på nåt på rak arm, men det har hänt massa knäppigheter.
 
Mat: Sambo har tagit matlagningen till en helt ny nivå och gjort massa nya goda rätter.
 
Dryck: Kaffe. Herregud vad jag pimplat det svarta guldet. Haha!
 
Citat: "Hen kan du vara själv gubbkärring" - Skrattade så jag dog lite. :D
 

En favoritbild från i år.
 
Nu ska jag ta hand om en bebis som försöker bryta sönder vår dvd. Hrm.
 
God fortsättning folket!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: