~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

JÄVLA MÄNNISKOR

Kategori: Vardagen

Måste folk vara så jävla otrevliga?!
Hej. Jag heter Mija, jag arbetar som receptionist på en trafikskola.
Det innebär INTE att jag automatiskt kan alla regler för utfärdande av körkort, dvs Transportstyrelsens arbete.
Vad jag kan hjälpa till med är boka körlektioner, information om hur en utbildning kring körkort ser ut, fråga mig en teorifråga så kan jag hjälpa dig.

Men börja för fan inte skrika på mig bara för att du inte fått kallelse till att förnya ditt körkort och körkortet går ut i mars i år!
Det är inte mitt bekymmer och det är absolut inte mitt bekymmer att du tagit körkort för automat för 50 JÄVLA ÅR SEN och inte får köra manuell bil och tycker att det är mitt fel!

Jag var på dåligt humör redan innan.

Jag har gjort en kreditansökan på en tjej i min ålder tidigare idag. Så fick hon avslag av Resurs Bank och det var också mitt fel?! WTF?
Se till att inte ha för mycket krediter och lån så löser sig bekymret!
Hon stod och gnällde till mig att jag skulle ringa Resurs Bank och fråga lite snällt (?!) om de inte kunde ge henne kredit ändå.
Muttahfukkahs, dra härifrån!

Faaaaaaaaaan vad jag hatar folk ibland.

Jag är inte gjord för att sitta här och vara trevlig längre, jag behöver en paus!

KOMMENTARER:

  • Janet säger:
    2012-01-31 | 17:29:31

    Nää inte ok! Säg till så kommer jag och slår dummingarna som beter sig så mot min Mija <3

Kommentera inlägget här: