~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Ej nårbar.

Kategori: Vardagen

Storstäd av lägenhet pågår. Förmodligen står jag just nu och moppar golven och svär över alla katthår som samlar ihop sig i klunga och mobbar mig.
 
Jag brukar få dessa tokryck och totalsanera hela hemmet, så idag bestämde jag mig för att tvätta, dammsuga, dammtorka, skura badrummen, moppa golven och diska bort allt som överhuvudtaget går att diska.
 
Ett kliniskt rent hem gör Mija glad. ^.^
 
Detta är alltså ett tidsinställt inlägg, efter mitt städrejs så ska jag ta min bebis och gå ut på en promenad till apoteket och sen ska jag tvinga bebis att ta en powernap med mig. :)
 
Hoppas att ni andra har en bra lillördag!
 
På återseende!

KOMMENTARER:

  • Patricia säger:
    2012-06-27 | 20:19:57

    Skrutt då! :) Komma hit å fortsätta med städ? Tappat farten idag. Men imorgon blir det mopperier å dylikt här med. Saknar er. Puss på dig!

Kommentera inlägget här: