~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Ååååh, det är kärlek!

Kategori: Tips och råd

På söndag smäller det, ååååh, då ska jag få se Sabaton live igen! För typ tusende gången?
Har varit ett troget fan i många år nu och alltid prickat in när de haft spelningar i Stockholm.
Bonus denna gång är att Raubtier är förband, jag har velat se dom men inte hunnit tidigare, så det ska bli skitskoj!
Dessutom vågar jag kanske t.o.m ta en öl på konserten?! Ska se om jag kan pumpa ut lite mjölk till bebis som ska vara hemma med pappa. Dessutom brukar hon äta gröt till kvällsmat så hon klarar sig utan mig rätt bra om kvällarna ändå. ;)

Men iallafall, det jag vill komma fram till är att jag väldigt gärna tipsar om lite låtar med Sabaton som ni kan lyssna på. Man måste ju dela med sig av det som är så hiskeligt bra! :)

 
 
Kommentera inlägget här: