~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Red Wine

Kategori: Vardagen

Har lyssnat Jack Moy hela kvällen. Är fruktansvärt kär i deras låt Red Wine. Den går gärna om och om igen om jag får välja.

Så sjukt trött. Funderar på att gå och lägga mig snart. Innan kl tio en fredagskväll. Haha.

Har iaf fått saker gjorda idag. Var på två möten och lämnade in papper som är underskrivna och snart är allt pappersarbete färdigt. Skönt.
Har även hunnit storstäda medan Embla lekte ute med sin mormor och nu på kvällen hade jag tvättstuga. Skönt att ha allt fixat inför helgen.

Imorgon möter jag och Embla upp T och Kewin på förmiddagen för att traska ner till Sätunaparken så ungarna får leka av sig och sen äter vi lunch tillsammans på Brödboden. Älskar att komma ut med ungen och göra sånt när vi är lediga :)

På söndag är det fika i stan som gäller. Efterlängtad fika :)

Får hoppas vädret är underbart hela helgen. Jag behöver värmen och solen! Få upp humöret.

Imorrn kväll ska jag komma ut och springa också. Så har jag tränat fyra ggr denna vecka, då är jag nöjd :)

Nej. Nu blir det en varm dusch och sen krypa ner i renbäddad säng. Underbart! :)

Toodels!
Kommentera inlägget här: