~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Helgen lider mot sitt slut.

Kategori: Vardagen

En fin helg är snart slut. Trött är jag som ett aber, men det gör inget.

I fredags var vi alla tre lediga så vi for till Lek&Bus i Väsby och lekte av oss :)
Emblas mormor kom över på eftermiddagen och lekte med Embla och sen kom J över på kvällen :)

Igår, lördags så var jag och Embla iväg till nya badhuset här i Märsta och badade. Det var verkligen jätteroligt så det kommer vi göra om! På kvällen åt vi middag hos Familjen. Jätteskön dag!

Idag har jag och Embla städat hemma, vi har dessutom tagit en hemmadag då vi båda är riktigt slöa. Vi har bakat en päronpaj som vi ska smaka efter middagen och sen har vi bara läst sagor, ritat och kollat på film :)
Behöver lära mig att ha slödagar också. Embla behöver det också.

Imorrn börjar en ny tuff och lång vecka. Hoppas jag får lite sömn inatt iaf.

Tänkte kasta in lite bilder också.



Äter korv med bröd efter badet igår.



Trött, snarkande Liten lånar mammas säng.



Min hjälpreda vid pajbaket idag!



Vi. ♥



Mina hjärtan trivs med varandra. Liten och stor ♥

Kommentera inlägget här: