~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Halvdag.

Kategori: Vardagen

Tisdagar är bra dagar. Börjar sent på jobb och jobbar fyra timmar.
Då hinner jag och Embla umgås innan jag lämnar henne på dagis vid tio. Det älskar jag. Att få umgås med henne och rå om henne på morgonen.
 
Hinner även med lite pappersarbete som är nödvändigt att hinna med. Så tisdagsförmiddagarna är bra. :)
 
Tänkte köra på en gammal tradition, fel dag och alltför längesen.
 
Dagens borde: Har gjort dagens borde, fixa de sista papprena inför det slutgiltiga i skilsmässan.
 
Dagens frisyr: Utsläppt och tillplattat. ;)
 
Dagens smink: Inte så mycket.
 
Dagens kläder: Svarta strumpbyxor, jeanskjol och en röd tröja.
 
Dagens planer: Fixa lite här hemma, jobba, hämta Liten och sen hem och laga mat och mysa. :)

Dagens materiella vill ha: En ny mobil. Hahaha! Min är verkligen trött nu. ;)

Dagens fundering: Har mycket funderingar kring vad jag vill bli när jag blir stor.
Dagens beroende: Kaffet. Det svarta guldet.
 
Dagens tråkigaste: Den där konstanta stressen jag känner. Gillar inte.
Dagens längtan: Helg.
Dagens superlängtan: Jag vet inte. Inget just nu. Låter torrt, men sant.
 
Dagens tidning: Näe? Läser inte tidningar.
 
Dagens låt: Gavin Degraw - You Got Me. ÄLSKAR!
 
Kommentera inlägget här: