~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Värme x 2.

Kategori: Vardagen

Blev alldeles chockad när jag åkte till jobbet imorse! Shit vad varmt! Det är ju alldeles fantastiskt. :)
Synd bara att jag sitter instängd på kontoret hela dagen, men det ser väldigt fint ut när jag tittar ut genom fönstret. ;)
Man blir ju lite bitter, hade ju hemskt gärna tagit årets första dopp idag! Utan tvekan!
Vad jag förstått så är det sjukt varmt ute idag, jag får se till att jag hinner lapa lite sol ikväll efter jobbet. :)

Det är tur att eleverna på jobbet är så otroligt gulliga, de flesta av dem! Man blir verkligen glad när någon säger "du är en ängel, tack" och man förstår att de verkligen menar det! Man blir glad när någon önskar en en fortsatt trevlig dag och fyrar av värsta leendet åt en. Det gör mig väldigt väldigt varm inombords.
Det låter kanske skitlöjligt, men jag trivs med att hjälpa människor. Och om det så bara är att klara körkortet så tycker jag att det ändå är en stor grej. Har man kunnat följa med på vägen så blir jag minst lika glad som eleven när dom väl fixat kortet. :)

Så hela dagen är faktiskt inte fördärvad bara för att jag sitter inomhus. Jag har ett bra jobb. Dessutom är det ingen häxjakt på mig längre. Chefen är snäll och timid. Jag tror minsann att jag vunnit tillbaka hans respekt med att jobba skithårt de senaste veckorna. :)

Nu ska jag ta mig en iskall dricka och fixa med det sista, den timmen som är kvar här på kontoret. Hoppas ni som varit lediga, har nyttjat det underbara vädret!

Över och ut!
Kommentera inlägget här: