~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Någon annan.

Kategori: Vardagen

Jag bär just nu på någon annans känslor.
Det är inte jag som är ledsen, jag bara känner ledsamheten inuti, men det är inte mitt hjärta som gråter.
Den personen som gråter via mig måste få ro.

Jag orkar inte bära detta tunga ok som inte är mitt.
Det måste ta slut nu.

Spöken, andar, gastar, själar: ni måste ut ur mitt hus.


Och för er som tycker att jag är helknäpp. Kom hem till mig och säg mig att detta hus är tomt, I dare you.
Vi är just nu överbefolkade här, vi är två stycken som bor här, men vi är alldeles för många som trängs just nu.

Ledsamheten gör att jag lyssnar på Nightwish, all day, all night, det är sån musik som passar när det gör ont inuti.

KOMMENTARER:

  • Puff säger:
    2010-09-29 | 21:08:00

    Hum. Rensa AB awaiting. Det var ingen där när jag var förbi - ingen som jag märkte, iaf. Däremot är kranarna för min egen del på fullt blås, intuitionen säger en massa saker i förväg redan. Är det inte märkligt att vi ska ha det såhär? Och varför just vi?

  • Mija säger:
    2010-09-30 | 09:28:16
    Bloggadress: http://mijauz.blogg.se/

    Puff - det är skitjobbigt just nu, det är en massa känslor som jag inte kan sätta ord på. Det är läskigt och jag mår ju inte direkt bra. Vet inte riktigt hur jag ska ta tag i allt heller, för jag har ingen ork. Dessutom börjar jag tvivla på mig själv hela tiden, händer det här verkligen, eller överreagerar jag? Du vet, när man är rädd att folk ska misstro en.



    Eller hur?! Varför just vi? Vad har man gjort eller inte gjort för att behöva stå ut med detta?!

    Jag önskar väldigt ofta att jag bara slapp allt. Vara en helt stängd och trångsynt människa, vad skönt det skulle vara.

Kommentera inlägget här: