~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Jomen Gott Nytt Då!

Kategori:

Nyårsafton idag.
Inte så speciellt. Sambo jobbar till 16.30, sen ska vi äta lite god middag och spendera kvällen hemma med att kolla på film.

Embla är ovanligt trött idag. Sov till sju imorse och var trött igen redan vid nio. Jag lade henne vid halv tio och nu har hon sovit en timme och verkar inte direkt vakna just nu heller.
Inte mig emot, är själv trött som en apa. Tog en powernap på soffan nyss som inte hjälpte ett dugg.

Kan man vara en tönt och sova förbi tolvslaget? ;)
Jag hoppas på att Embla ska göra det iallafall.

Sambo och jag ska kolla film, Dark Night Rises är en av filmerna ikväll. Jag skulle gärna vilja se nån ruggig skräckis som handlar om spöken. Såklart. Men verkar vara tunt på den fronten just nu. Alternativet är att se nån sjukt rolig film med typ Will Ferell eller Seth Rogen.
Vi får se vad vi hittar.

Annars så står det inte mycket på agendan idag, vika lite tvätt, leka med Embla, kanske en promenad. Imorrn tänkte jag baka lite :)

Näe, man kanske ska resa på sig och ta tag i sig själv.

Tooodels!



Bjuder på en bild på världens bästa (helt klart opartisk åsikt) pyjamasunge från igår!

God fortsättning!

Kommentera inlägget här: