~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Min lilla stjärna.

Kategori:





Grattis min Emblis Pemblis som fyller 7 månader idag.
Tiden går sjukt fort, jag hänger inte med alls, men försöker njuta av det jag hinner med :)

7 månader har gått sen du var en tjock skrutt som bara sov och pruttade typ.
Nu ålar du fram, bits med dina små bissingar, "pratar" hela tiden och pruttar lite till :)

Du är oerhört älskad av många och kommer vara hela livet.


Så.... Nu har jag varit sentimental nog!

Ha en fin fredag alla, det ska vi ha!

Toodels!

KOMMENTARER:

  • Patricia säger:
    2012-12-30 | 22:12:04

    Men hej sötunge! Lekas snart å därmed jämt!Vi ska bara få förkylningsmonstret att släppa oss fria först...Puss

  • ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ säger:
    2012-12-31 | 10:16:23
    Bloggadress: http://www.melissasprinsar.com/

    sv: hihi va söt du är gumman! och kul att de uppskattas =) ja är precis som dig orkar lixom inte leta efter nå bra recept så brukar alltid göra ett grund recept och sen gör jag min egen tuch på de ;)
    man lär sig lite knep å knåp som funkar när man har Vincent me sig i köket :)
    Kramis

Kommentera inlägget här: