~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Karma eller?

Kategori: WTF?!

Har jag varit en ond människa i mitt förra liv eller tycker folk att jag är ett hemskt troll i detta liv?
Man kan ju börja undra med tanke på all skit som händer just nu.
Jag har ju som sagt gallsten som jag behöver bli av med, vilket blir löst om man opererar bort gallblåsan.
 
Jag fick två gallstensattacker i måndags i bilen på vägen hem från Farsta. Som tur var så var det Sambo som körde, för jag fick såpass ont att jag svimmade i baksätet. Jag blev jätterädd efteråt och var som i en dimma resten av kvällen.
Igår höll jag på att få ännu en attack, vet inte riktigt vad som gjorde att skiten aldrig bröt ut, jag tog två alvedon och två galieve så försvann det ganska snabbt efter. Men det kan bara ha handlat om tur också.
 
Så ikväll ska jag sätta mig på drop-in på min vårdcentral för att få smärtlindring utskrivet och hjälp med att få remiss till Akademiska så att jag får både ultraljud och operation där. Har ägnat dagen åt tvättstuga och storstäd, har försökt att inte tänka på hur ont jag har under sista revbenet på höger sida, känns som ett ihärdigt håll, som man får när man springer ni vet. Har den smärtan hela tiden. Så. Jäkla. Störande.
 
Allt får sättas på paus nu, jag måste fokusera på Embla och att jag får det här ur världen. Jag skiter i allt annat, jag vill bara slippa ha ont.
 
Nu ska jag ta upp min dotter som ligger och svär åt mig i babygymmet. Haha! Det är tur att man har henne, ger en flera skratt om dagen. Knäppunge. :)
 
På återseende!
 
Min lilla sovgumma. Det är jobbigt att "gymma" i babygymmet. :)
 
Suddig bild på yours truly innan vi for till Farsta. Lyckligt ovetande om
vad som komma skall. :(
 
 
Kommentera inlägget här: