~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Trött lekamen.

Kategori: Vardagen

Imorse hade vi en tekniker här från Com Hem som äntligen fixade så att vår tv inte flimrar som den gjort nu i en evighet!
Jag var sååååå trött när han kom hit så jag trodde att jag skulle somna sittandes i soffan. Det kunde blivit lite pinsamt. :P

När han väl fixat och åkt så lade jag mig ner och somnade på soffan direkt. En timme sov jag med tillhörande katt bredvid mig. Det behövdes kan jag säga!

Åt brunch för mig själv och ringde min mor. Vi bestämde att vi skulle ut på en liten promenad.
Promenaden blev inte så liten. Vi var ute och traskade i 2 timmar. Givetvis tog jag en paus mitt i för att vila mina stackars ben. Men det var totalt underbart. :)
Komma ut i friska luften och få lapa lite solsken!
Har sett på vädret att det tydligen ska regna både imorrn och på torsdag. Så man får ju passa på.

Stannade hos mamma efter promenaden och tog en liten fika med nybakat bröd och iskall mjölk. Mums!
Hann prata lite med lillebror, sen begav jag mig hemåt. Började laga lite middag och inväntade Sambo.
Nu sitter Sambo och skriker på tvn, DIF spelar mot hans älskade Timrå.
Jag vill inte ens se hockey längre, är så grymt besviken på DIF, de spelar prutt i år. Vad hände liksom?!
Jag är grymt dålig förlorare så jag försöker att hålla humöret i skick, men det är svårt när man har en Sambo som kommenterar precis ALLT i matchen.

Tror jag ska ta mig en kopp te och läsa bok istället. Köpte världens godaste te igår på Coop i Uppsala. Med äppelkakssmak. Den ni!
Doftar underbart dessutom! Nu blev jag riktigt sugen. :D

På återseende!

Kommentera inlägget här: