~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Men alltså, hej fredag!

Kategori: Vardagen

Jo, klart jag fattat att det är fredag, duuuh. Men jag har ju glömt min tradition! Ve och fasa!
Vilken tur att jag kom på mig själv, annars kunde det ju gått helt åt pipan, eller hur? :P
 
DAGENS VILL HA: Värme, jag har iskalla fötter och händer.  
DAGENS KLÄDSEL: Svarta byxor, grön-vitrandig tröja.
DAGENS SMINK: Har kletat på lite mascara.
DAGENS FRISYR: Nytvättat och fläta.
DAGENS HÄNDELSE: Ni vet vad man gör en fredagkväll?! Aaaaaaah....man tvättar. :P Haha, partypingla.
DAGENS LÅT: Den där Gagnam Style. :D

DAGENS PLANER: Har promenerat i ösregnet med sovande bebis, sen har jag som sagt tvättstuga och mellan maskinerna ska jag och Sambo se på Walking Dead säsong 2, för att hinna ikapp liksom, vi har köpt den på bluray. :)
DAGENS SAKNAD: Ja, solsken....typ. Jäkla regn.
DAGENS DUMMASTE: Att jag ska spendera kvällen i tvättstugan. Tråk.
DAGENS SJUKA: Inget är sjukt. Tack och lov!
DAGENS DROG: Le coffee.
DAGENS ROLIGASTE: Med risk för att jinxa allt, men bebisen sover fint idag och är på bättre humör. Wiihoo!
DAGENS FAVORIT: Bloggen. :)
DAGENS KÖP: Sambo har varit och storhandlat mat. :)
DAGENS GODIS: Ramlösa Citrus och melonskivor. Gottigott!
DAGENS HUMÖR: Jorå, det är helt okej.
DAGENS ORD: Jag har varit rätt tyst idag, förutom när jag kommunicerat med bebis, men där blir det ju bara en massa skitsnack. ;)
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: