~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Tisdagskväll i soffan.

Kategori:

Sitter med en varm, spinnande katt i knät i soffan hemma.
Har redan bytt om till pyjamas och kommer nog äta en kvällsmacka och sen tassa i sängs.

Har fixat med lite papper och annat idag inför hösten, sen har jag ätit middag hos Familjen, Embla blir helt galen hemma hos sin mormor och morfar. Hon avgudar båda två och när vi kom hem så slocknade hon direkt efter vällingen. Haha!

Imorgon är Sambo ledig som vanligt, då får vi besök av Emblas kompis Minnah med tillhörande pappa :)

Nu ska jag göra mig en kopp te och en rostad macka.
Gud så gott!

Ha det bra!

Skänker en extra tanke och tusen kramar till min vän som opereras imorgon. Jag har tänkt på dig varje dag nu, jag hoppas så innerligt att allt blir bra! Klart det kommer bli, eller hur?!
Du klarar det här, annars får du med mig att göra ;)
<3 <3 <3

Toodels.



Hej. Här är jag i vårt kök. Bara sådär.

Kommentera inlägget här: