~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Det slår så det gör ont.

Kategori: Vardagen

Alltså. Den där låten. Jag är beroende. Kan inte sluta lyssna. Det blir bättre för varje gång dessutom.

Hjärtat slår så hårt att det gör ont.

Har fått tid att fundera, gick över till Föräldrarna för att få lite avlastning och en kopp kaffe. Kändes så oerhört skönt med sällskap och att få någon annan som hjälper mig att se efter mitt yrväder till barn. Vi hade en mysig kväll.

Men ja, jag fick som sagt tid för mig själv en stund och sorterade upp allt virrvarr i huvudet.
Ju mer jag lägger tankar på det som är frågetecken just nu, ju mer förvirrad och vridet blir det.
Jag tycker att signalerna och budskapen ändras hela tiden. Jag får inte grepp om det.
Och är det så konstigt att man har svårt att förstå när det är så långt ifrån ens egna tankegångar och tillvägagångssätt som man kan komma?

Jag får bryta isen snart. Kanske snart. Eller sen.
Hursom ska jag lyssna på Gavin. Den där låten. Underbara fantastiska låt.

You Got Me.

When the fear takes you down
When the doubt takes you under
When you sink like a stone
And you can't breathe

When the tears take control
When the demons take over
Won't be in this alone
You got me

When the walls all caved in
When the nights all get colder
When you hang by a thread
Of sanity

Rest your head on my heart
And your pain on my shoulders
Make your way to my arms
'Cause you got me

I'll be the one to lead you home
I'll be the one to keep you warm
I'll take you way out of the storms
When you can't stand, I'll stand up for you

When the fear takes you down
When the doubt takes you under
You're not in this alone
You got me

I'll be the one to lead you home
I'll be the one to keep you warm
I'll take you way out of the storms
When you can't stand, I'll stand up for you


Åh. Jag älskar. Älskar älskar älskar!



Kommentera inlägget här: