~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Vilken fredagskväll!

Kategori: Vardagen

Här sitter jag mol allena på balkongen iförd myskläder och tofflor och dricker en iskall Bacardi Breezer. I öronen ljuder Nightwish och solen håller sakta på att ge sig med att lysa mig rätt i ögat.

Man kan ju faktiskt ha det sämre!
Jag har ju blivit enormt dålig på att hantera ensamheten nu när den känns påtvingad när jag inte har Embla hemma.

Men ikväll känns det faktiskt helt okej.
Jag får bara hitta mitt eget sätt att koppla av. Musiken och kvällsvärmen på balkongen gör sitt!

Imorgon kommer mitt hjärta hit efter jobbet och innan det så har jag min älskade J på besök. På dagen ska jag åka iväg och leta baddräkt inför kommande semester i Västervik.
Ska även svänga förbi gamla hemmet där jag ska plocka på mig lite grejer från förrådet som jag behöver.

På tisdag åker jag och Embla ner till Västervik och stannar till söndag. Ska bli jätteskönt att få komma bort från Märsta ett tag. Jag behöver verkligen den här semestern känner jag. Det kommer göra min själ gott.

Men nu ska jag fortsätta smutta på min Breezer här och höja volymen och njuta av Volbeat. Älskade musiken.




Nyklippt och glad i förra veckan.



Min underbara lilla gladskrutt!



Och dagens sanning....

Kommentera inlägget här: