~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Collide.

Kategori: Vardagen

Sitter här och lyssnar på Howie Day - Collide. Den låten har hängt med ett bra tag. Älskade den från första gången jag hörde den och fortsätter att älska den. Viss lugn musik fastnar totalt i mitt hårdrockshjärta. ;)
 
Ska gå och hämta min älskade unge om en halvtimme, hennes pappa har tatueringstid ikväll så han kan inte hämta henne som han vanligvis brukar göra. Inte mig emot. Jag delar gärna min tid med Embla, före allt annat.
 
Tänkte köra fredagstraditionen trots att det är torsdag. Men imorgon är det midsommar och jag kommer inte ha tid att blogga.
 
DAGENS VILL HA: Solsken. Regn, be gone!
DAGENS KLÄDSEL: Svarta skinnyjeans, munktröja med döskallar.
DAGENS SMINK: Har lagt på lite extra idag, såg förjävlig ut.
DAGENS FRISYR: Plattat, uppsatt i tofs.
DAGENS HÄNDELSE: Får först gosa med lillhjärtat under eftermiddagen, sen kommer det stora hjärtat ikväll och då får jag gosa honom också. :)
DAGENS LÅT: Howie Day - Collide, såklart!
DAGENS PLANER: Hämta Embla, springa om regnet lättar, gosa Soulmate.
DAGENS SAKNAD: Embla. Räknar ner minuterna! :D
DAGENS DUMMASTE: Vädret.
DAGENS SJUKA: Min pollenallergi.
DAGENS DROG: Träningen. Skön träningsvärk av boxningen igår. Springa idag.
DAGENS ROLIGASTE: Min vilsenhet inne på Systemet tidigare. Haha!
DAGENS FAVORIT: Soulmate.
DAGENS KÖP: Alkohol. :)
DAGENS GODIS: Nej.
DAGENS HUMÖR: Mår skitbra idag! :D
DAGENS ORD: Vet inte. Har sjungit massa idag dock. :)
 
 
Kommentera inlägget här: