~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Ja sån är jag.

Kategori: Vardagen

Ambivalent dag. Mår bra. Känner mig bra. Men är inte riktigt sprudlande glad.
Kommer säkert bli det sen när jag får hämta min älskade unge och "låna" henne fram till halv sex då hennes pappa hämtar henne. Imorgon kommer hon hem igen och stannar till onsdag nästa vecka. Skööönt.
 
Färdig med jobb och annat nu. Så jag tänkte roa mig en stund.
 

JAG KOMMER FRÅN: Märsta, förortsmetropolen. ;)

JAG SOVER: Oftast för lite!

MIN FRITID: Går åt till att träna, umgås med mina hjärtan och vänner.

OM SEX MÅNADER: Är jag sex månader äldre än jag är idag.

JAG SAMLAR PÅ: Blåmärken, katthår under sängen, minnen.

JAG BLIR GLAD AV: Embla, Soulmate, träning, skräckfilm, BRA MUSIK! :)

JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Tekniska grejer, idioti, hip hop, dömande människor.

GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Röda äpplen, Pink Lady är godast!

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Jag ringer mamma. Alltid. Men första jag hör av mig till är Soulmate.

GILLAR DU GOLF: Ehm. Nej. Moderatbandy är inte för mig.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Möta hans blick, krama om honom, bara få vara nära.

VAD HAR DU NU: Ashög musik spelandes för mig och ont i ryggen.

SENASTE FILM DU SÅG: Måste ha varit Sällskapsresan tror jag.

VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Att jag har ont i min kropp. Vafan?! Jag ska plåga dig mer, din jävla veka lekamen!

VARFÖR: Jag har ont för att jag inte stretchat ordentligt efter träning. Men pain is pleasure.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Jag gick upp vid halv åtta. Sovmorgon när jag är barnfri. ;)

HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Åt två knäckemackor med Cream cheese och kalkon.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Sover alltid i min egen säng. :)

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG : Inte inatt. Sov helt allena!

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Hmm. Hade på tvn en sväng igår. Tror det var typ Vänner på eller nåt.

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Icket! Är nakenfota!

HUR SVARAR DU I TELEFON: Brukar bli något i stil med "AaaahdetärMija?!"

VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Total stabilitet på alla plan i livet.

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Jag ska äta middag hos Familjen, sen ut och springa spåret.

VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Jobba, hämta Embla, umgås med Soulmate.

VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Ska inte lära valrossar att jonglera eller slåss med aliens.

VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Planera.

VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Trygg i mig själv.

VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: Bor gärna kvar här. Trivs som fan.

HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Ja. Den kallas MAT.

EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: Om det inte är cepekallt så gillar jag det mycket!

ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Absolut! Jag är ju gråtmaskinen så. :P

NÄR GRÄT DU SENAST: Igår.

PRATA ELLER VARA TYST: Ehm. Jag är rätt duktig på att prata. ;)

VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: Försommar.

LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET: Näe, jag orkar inte.

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: Betala av massa skulder!

VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: Att jag umgås med min familj.

TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: Ja, mycket. Dåligt. Gillar inte det.

ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: Ja, banken. :P

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: Linser mest. Glasögonen åker på när ögonen är trötta.

TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: Nej.

NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON: Om Embla är hemma brukar det bli vid halv sju. Är jag Emblalös så kan jag gärna sova till typ tio.

PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST: På min träning. Kör totalt slut på kroppen så jag slipper tänka och känna efter.

HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: Oj. Inte den blekaste?!

HAR DU PIERCING: Japp. Tre stycken.

VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: Min familj, Embla, Soulmate och mina vänner.

Kommentera inlägget här: