~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

MörFredag

Kategori: Vardagen

Kom ut igår kväll och sprang 3 km och körde intervaller i backen här utanför. Det kändes imorse när jag vaknade kan jag säga. Men det hindrade inte mig från att gå ut och springa imorse igen. Körde samma runda men skippade intervallerna efteråt. Det har regnat inatt och var sådär fuktigt och underbart att springa. Kändes väldigt upplyftande. :)
 
Idag är det fredag, underbart!
Hämtade ju Embla från dagis igår och så var vi hemma hos hennes mormor och åt middag och lekte. Jag förklarade flera gånger för henne att hon skulle följa med pappa hem efter middagen, att mamma hämtar henne imorgon efter dagis. Hon svarade ja hela tiden, men bröt ändå ihop totalt när hennes pappa kom. Grät hela vägen till bilen, ville inte släppa mig när jag försökte hjälpa henne på med kläderna för att gå.
Det gjorde så jävla ont i hjärtat. Fy fan.
Det är verkligen jobbigt ibland.
Så idag längtar jag verkligen till halv tre, då ska jag springa till dagis för att hämta min lilla älskling!
 
Men nu kör vi fredagstraditionen!
 
DAGENS VILL HA: Massa massa kramar av Embla och Soulmate! :D
DAGENS KLÄDSEL: Ljusblå jeans med hål vid knäna, randig tröja.
DAGENS SMINK: Har samma gamla vanliga.

DAGENS FRISYR: Nytvättat, fläta.
DAGENS HÄNDELSE: Båda mina hjärtan kommer hem idag! <3
DAGENS LÅT: Sabaton - Resist and Bite.
DAGENS PLANER: Jobba, hämta Embla, städa lite, gosa Soulmate.
DAGENS SAKNAD: Embla. Min lilla fina bästa unge.
DAGENS DUMMASTE: Inget är dumt än!
DAGENS SJUKA: Jag gjorde bisarrt starkt kaffe imorse, det var fan lite sjukt att jag som är van kaffeoman knappt kunde dricka skiten...
DAGENS DROG: Verkar ha kommit i fas med träningen igen, det blir som en drog. Älskart!
DAGENS ROLIGASTE: Löprundan som gick skitbra!
DAGENS FAVORIT: Jag själv!
DAGENS KÖP: Ska inte handla något idag. Storhandlade igår.
DAGENS GODIS: Köpte lite nötter igår som jag knaprar på.
DAGENS HUMÖR: Mår skitbra idag! :D
DAGENS ORD: Oj. Har inte pratat så mycket idag än. Har varit ensam hela tiden.
 
 
Kommentera inlägget här: