~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Nästan fredag.

Kategori: Vardagen

Inte för att jag jobbar långa dagar i vanliga fall, men denna dag blev kortare än kortast. Det är ju såndär nästanfredag idag och det gillas. :)
For iväg till Eurostop eftersom jag fick skattepengar igår och Embla behövde nya regnkläder och ett par stövlar till. Så det ordnades snabbt och passade även på att köpa ett par stövlar till mig med. Lika bra så att man kan gå ut med ungen utan att stå där i dyngsura converse. :P
Nöjd blev jag dessutom när jag insåg att jag precis missade studentfirandet här i Märsta. Slapp bråka med massa studentflak som sniglar fram på alla vägar.
 
Eftersom det är nästanfredag så kör vi på en fredagstradition idag, vet inte hur mycket tid jag har att blogga imorrn eller under helgen.
 
DAGENS VILL HA: Mer träningsmotivation. KOM IGEN FÖR FAN!
DAGENS KLÄDSEL: Jeanskjol, svart topp.
DAGENS SMINK: Har samma gamla vanliga.

DAGENS FRISYR: Uppsatt i en knölig knut i nacken och den allför långa luggen i ögonen. :P 
DAGENS HÄNDELSE: Jaadu. Halva dagen har ju redan gått. Men ska se till att komma ut och springa ikväll.
DAGENS LÅT: Metallica körs idag. Så underbart!
DAGENS PLANER: Laga middag, andas en stund, sen gå ut och plåga kroppen lite med en löprunda.
DAGENS SAKNAD: Jag saknar Soulmate oerhört mycket. På lördag får jag kramas igen <3
DAGENS DUMMASTE: Näe vet inte. Vill inte ha nåt dumt alls idag tack.
DAGENS SJUKA: Jag. Är så grymt besviken på mig själv. Varför kan jag inte bara träna som jag borde, kontinuerligt varje vecka?!
DAGENS DROG: Får bli kaffet som alltid.
DAGENS ROLIGASTE: Att det är helg redan. Det gillas! 
DAGENS FAVORIT: Musiken!
DAGENS KÖP: Kläder åt min unge.
DAGENS GODIS: Kommer säkert gå och stjäla nån kaka sen från burken som ska vara till lördagskalaset.
DAGENS HUMÖR: Ambivalent som fan. Ena sekunden glad, andra bara plööö.
DAGENS ORD: Insert random svordom liksom. Lite så är det.
 
 
Kommentera inlägget här: