~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Allt i sin ordning

Kategori: Vardagen

Nu är ordningen återställd. Jag har Embla hos mig och hon ska vara här ända fram till onsdag morgon.
Känns så skönt att ha henne hemma!
 
Vi var ute och lekte efter dagis, handlade lite och så har vi hunnit äta middag och Embla har duschat.
Nu ligger Liten och tittar på Pingu i soffan bakom mig och ljudet av henne där hon bökar och stökar är underbart. :)
 
Det är ju sjukt varmt ute också, hoppas det håller i sig hela helgen. Imorgon ska vi ut på lite äventyr på förmiddagen. Det är lite jippo borta vid min mammas gård, med korvgrillning, djur att klappa och brandbilen med tillhörande brandmän ska vara på plats. Det lär Embla älska. :)
På eftermiddagen ska vi åka till Uppsala och äta middag med mina föräldrar och storebror. Ska bli jättemysigt.
 
På söndag kommer S hit och fikar med mig på kvällskvisten. Eventuellt att Vallentuna-A kommer hit och leker en sväng på eftermiddagen. Då får jag gosa bebis! :D
 
Det blir en bra helg det här. Det känner jag på mig. Måtte bara vädergudarna vara snälla eftersom jag vill vara utomhus så mycket som möjligt. :)
 
Näe, nu ska jag smutta lite kaffe här i godan ro och pussa min unge.
Vid sjutiden hämtar vi upp Soulmate. <3
 
Toodels.
Kommentera inlägget här: