~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Belåten.

Kategori: Vardagen

Jag bara måste säga det, att få en god natts sömn kan göra underverk för en annars så sliten Mija!
Lämnade som sagt över Embla till sin pappa igår och jag sov själv inatt. Mina snälla föräldrar var över igår kväll och satte upp en takfläkt som jag köpt, i mitt sovrum.
Så när jag kröp ner i sängen igår var det svalt och skönt i sovrummet och jag somnade direkt.
Sov åtta timmar nästan och vaknade av mig själv vid halv sju imorse och kände mig utvilad.
Kändes alldeles underbart! :)
 
Så idag är jag fruktansvärt glad, bara för den sakens skull! Sömn är en lyxvara som småbarnsförälder och när man väl får sova ordentligt så känns livet lätt.
 
Idag blir det lite jobb, inte mycket faktiskt och sen ska jag åka och storhandla, städa lite och så hämtar jag upp Soulmate lagom till middagstid. Så ikväll blir det hockey på tv och eventuellt kommer lillebror över och tar en kopp kaffe. Det kan inte bli bättre. :)
 
Har en fin träningsvärk idag som jag välkomnar.
Ska försöka hinna med en löprunda och lite slag och sparkar på säcken i helgen tänkte jag. Ska satsa på att ha fått ihop fyra träningspass denna vecka. Det skulle jag vara väldigt nöjd med.
 
Måste fan kolla upp hur sommarschemat ser ut på thaiboxen också, om det ligger på dagar då jag kan fara iväg och träna så är det inget snack om saken. Vill underhålla tekniken och flåset under sommaren. :)
 
Näe, nu ska jag fortsätta med mitt här.
Längtar till eftermiddagen. :)
 
Toodels!
Kommentera inlägget här: