~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Dagens positiva.

Kategori: Vardagen

Icke att förglömma att jag utmanat mig själv i en vecka nu att lista dagens tre positiva ting!
 
Dagens positiva, del 2/7.
 
1. Det är fredag! Do I need to say anything else? :D
 
2. Jag har ett underbart pirr i magen. Och jag ler hela tiden här för mig själv. Lovely!
 
3. Jag får umgås med min familj i eftermiddag. Det värderar jag högt. Och min lilla unge! <3
 
Jag känner att jag har så mycket att vara glad över just nu, skulle kunna göra listan längre varje dag.
Livet har kommit på rätsida igen. Det enda jag skulle vilja ha är ett extrajobb eller något som får upp ekonomin ett steg. Då skulle allt vara perfekt.
Men jag är sjukt tacksam för hur mitt liv blivit. Jag har fan förtjänat denna glädje.
Har haft tuffa månader fram tills nu, men det är lagt bakom mig. Jag ältar inte och mår inte dåligt.
Nu känner jag mig bara uppskattad, glad, självsäker och inget ska få mig ner på botten igen.
 
Det är min tur nu. <3
 
 
Kommentera inlägget här: