~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

En dröm blir sann.

Kategori: Vardagen

Igår fick jag mina resterande pengar från bodelningen. Dryga 20 000 kr ramlade in på kontot och det har varit efterlängtade pengar då jag levt på luft och kärlek på ett ungefär. Ingen var lyckligare än jag!
Jag kommer inte att spendera alla pengar direkt, de ska få ligga och gotta sig där på sparkontot och användas när de behövs.
Kanske att jag och Embla kan hitta på något roligt i sommar tillsammans. :)
 
Men det jag lade pengar på först, absolut först, var på mig själv. Jag köpte en biljett till Metallicas spelning den 30/5. Det var ett totalt lyckorus att med glädje betala den biljetten. Så väl värt det!
Jag sitter och lyssnar på Metallica nu på jobbet och är så JÄVLA glad! :D
 
Tänkte att vi kör på med traditionen i vanlig ordning.
 
DAGENS VILL HA: Fint väder hela helgen tack. Jag har Embla i helgen och vill gärna kunna vara utomhus så mycket som möjligt! :)
DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans, grön leopardmönstrad munktröja och skinnjacka. Meeeow. :D
DAGENS SMINK: Har dragit på lite extra idag, såg så jävla sliten ut. Haha!
DAGENS FRISYR: Plattat och utsläppt. Fiiiint.
DAGENS HÄNDELSE: Hämta älskade ungen från dagis! Ååååh vad jag saknat henne dessa två dagar utan!
DAGENS LÅT: Idag tillägnas hela dagen åt Metallica. GRYMT.

DAGENS PLANER: Hämta Embla, pussa sönder henne, hämta upp Soulmate ikväll och sen blir det lugn hemmakväll.
DAGENS SAKNAD: Idag är jag lyckligt lottad att ha mina två hjärtan hemma hos mig, behöver inte sakna. :)
DAGENS DUMMASTE: Inget. Än. :)
DAGENS SJUKA: Näe idag ska väl inget fucka sig hoppas jag!
DAGENS DROG: Gissa tre ggr. M U S I K E N!
DAGENS ROLIGASTE: Att det är fredag, solen skiner, jag ska få pussa på mitt barn.
DAGENS FAVORIT: Min träningsvärk. ;D
DAGENS KÖP: Ska nog inte inhandla något idag.
DAGENS GODIS: Har lakrits hemma. :D
DAGENS HUMÖR: Sjukt glad! :D
DAGENS ORD: Typ glädjetjut deluxe inuti. ;)
 
Hade sista thaiboxpasset igår för denna termin också. Det gick riktigt bra. Har fina blåmärken idag. Det innebär att det gått bra. ;)
Nästa termin ska jag börja på blandpassen, dvs både killar och tjejer. Denna termin har jag lagt fokus på tjejträningarna, för att våga lite mer. Men nu har jag nog tränat upp ett självförtroende så jag kan sparra och träna tillsammans med killar om det skulle vara så. :)
Ska dessutom köra på med sommarträningen om de lägger det på dagar som jag är barnfri.
 
Ser fram emot denna sommar. Jäklar vad det ska bli bra detta.
Jag är bara såååå glad. :)
 
 
Kommentera inlägget här: