~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Glädjeämnen.

Kategori: Vardagen

Saker jag glädjer mig över just idag:
 
* Att lyssna på Gavin Degraw, kunna texterna utantill och relatera det mesta till mig själv. Det där pirret som gör en fruktansvärt glad. ;)
 
* Att jag tog mig ut på lunchen och sprang spåret och överlevde trots att pollenhalten försökte ha ihjäl mig. In your face pollenhelvete, jag kunde!
 
* Att jag ser resultat av träningen, sen jag började träna ordentligt i början av december så har det hänt en hel del och jag blir glad över minsta lilla förbättring. Självförtroendet får sig en ordentlig höjning!
 
* Att jag snart ska få hämta min underbara unge från dagis! Är så stolt över henne för att hon sov i sin egen säng hela natten, min lilla gullunge.
 
* Att solen skiner och att jag inte fryser. Har ju gått omkring och frysit konstant sen i september. Nu äntligen slipper jag det. :D
 
* Att kaffet smakar extra gott idag, varför vet jag inte, men guuuudars vad det smakar, mitt livselixir!
 
* Att J kommer över och leker med oss idag och stannar på middag. Underbart sällskap. <3
 
Näe. Nu måste jag avrunda, dags att slutföra det sista här. :)
 
Toodels!
Kommentera inlägget här: