~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

I väntan på.

Kategori: Vardagen

I väntan på ett mail...
 
Musik som..
har gjort mig glad:
Jack Moy - Charlies Bird.

har gjort mig ledsen: Queen - Who Wants To Live Forever.

jag vill dansa till: Svenska Björnstammen - Vart Jag Mig i Världen Vänder.

jag vill dansa ännu mer till: Combichrist - Fuck That Shit.

lugnar ner mig: Slipknot - Snuff

jag lyssnar på för att bli pepp: Sabaton - Attero Dominatus!

påminner om kärlek: Gavin Degraw - Where You Are.

påminner om gamla tider: CKY - Close Yet Far.

påminner om ångest: Slipknot - Scissors.

jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Sabaton, Gavin Degraw, Nine Inch Nails.

är väldigt, väldigt bra: Sabaton, NIN, Gavin, Pink Floyd, Rammstein, Queen, Muse och Jack Moy.

lyssnas på i ilska: Slipknot, Sepultura, Combichrist, Static-X, Rob Zombie.

jag lyssnar på när jag är kreativ: Pink Floyd, Santana, Queen.

påminner om sommardagar: Volbeat, Social Distortion.

påminner om våren: Mustasch.

påminner om en bra film: Lynyrd Skynyrd - Free Bird.

jag lyssnade på när jag var 13: Prodigy, Suede, Metallica.

jag lyssnade på när jag var 15: Astral Projection, Goa.

jag lyssnade på när jag var 17: Beck, Rammstein, Hatebreed, Vision of Disorder, Eskobar.

jag lyssnar på just precis nu: Avatar - Smells Like A Freakshow.
 
Kommentera inlägget här: