~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Jamenvisst.

Kategori: Vardagen

Att vakna halv sex på morgonen efter att ha haft stressdrömmar om Metallicakonserten och inse att man inte kan somna om. Näe. Det var ingen hit. Embla låg och sov tungt bredvid mig när jag försökte tvinga kroppen att sova åtminstone en timme till, men helt förgäves. Jag kunde absolut inte somna om hur trött jag än kände mig.
Orutinerat!
 
Nu har vi varit vakna här ett bra tag och klarat av alla morgonens bestyr. Ska strax röra oss mot Emblas pappa där jag ska lämna av mitt lilla hjärta och jag ska ner och träna box. Kör old school i brorsans källare och slår på säcken, så underbar känsla! Slåss tills svetten bokstavligen droppar om en. :D
 
Dagen består utav lite träning, sen jobb så långt jag hinner innan jag ska fara in till stan för middag med Soulmate och sen kvällsfika med J och hennes vän R.
Ska ju bli 24 grader idag så jag tackar inte nej till att vara utomhus så mycket som möjligt under eftermiddagen och kvällen. :)
 
Har träningsvärk i låren efter gårdagens jogginrunda. Pain is pleasure. Så jävla underbart.
Ska se till att antingen springa en runda eller ta ett styrkepass i helgen också, så jag åtminstone tränat tre ggr denna veckan.
Jag måste komma in i rutinerna igen med min träning. Vill jag ha den där vältränade kroppen så måste jag ligga i nu, fan att jag hamnade i den där svackan!
Ny tid, ny strid.
Jag ska inte ge mig som jag alltid gjort innan.
 
Näe, nu ska vi börja klä oss och dra oss mot Emblas pappa.
 
Toodels!
 
Kommentera inlägget här: