~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Positiv

Kategori: Vardagen

Det florerar en utmaning på Facebook just nu om att man ska lista tre positiva saker varje dag i en veckas tid. Tanken är att man sen ska utmana vidare.
Jag är skitdålig på att posta grejer på fejjan, däremot är jag ju bättre på att uppdatera min blogg, så jag tänkte att jag gör denna utmaning här istället och struntat i att utmana folk.
Bara att få uppskatta saker med varje dag som går är ju en bra grej, att faktiskt inse att varje dag har något glädjeämne att bjuda på. :)
 
Så vi kör med start idag!
 
3 positiva saker med denna dag!
 
1. Jag är utsövd, inte sliten och njuter av sommarvärmen. Jag är glad! :)
 
2. Jag har hunnit storhandla och hamnade under tusenlappen trots att jag kom hem med fyra överfyllda, skittunga kassar. :)
 
3. Jag ska få kramas, mysa och skratta i eftermiddag/kväll/natt/imorgon på morgonen. Ni förstår inte vad det gör med mitt humör! Han gör mig glad.
 
Nu ska här storstädas så att det är fräscht hemma, man passar ju på när man är barnfri att göra allt sånt som Embla tycker är jättetråkigt. ;)
Jobbet är avslutat för dagen och nu är jag bara leeedig!
 
Toodels!
Kommentera inlägget här: