~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Sabaton.

Kategori: Vardagen

Har nu lyssnat på Sabatons senaste skiva några gånger. Det första intrycket var en total besvikelse. Jag hade byggt upp mina förväntingar något så oerhört!
 
Men nu har jag lyssnat igenom den och den börjar växa på mig. Det är ju samma sound som tidigare och jag är ju förälskad i Jockes (sångaren) röst. Den är fantastisk.
Så jo, detta kan bli bra tillslut.
Jag är ju fortfarande dödsförälskad i deras förra skiva Carolus Rex, den kan nog aldrig bli slagen av en annan skiva.
 
Så nu kan jag med gott samvete längta till augusti när jag ska få se Sabaton igen. För typ sjätte eller sjunde gången gillt. :)
 
Men innan dess har vi Metallica. Helt sjukt. :D
 
Nu ska jag ta mig i kragen och jobba lite. Man måste ju göra sånt ibland också. ;)
 
 
Kommentera inlägget här: