~MIJAUZ~

Bland barnsaker, musik, skräckfilm och träning!

Varm inuti och utanpå.

Kategori: Vardagen

Satfläsk vad varmt det är idag!
Jag har duschat men känner mig ändå apäcklig, för det är klibbigt och varmt.
Men nej, inte ska man klaga! Det får man fasiken inte göra nu när värmen äntligen bemödat sig att komma!
 
Har inga direkta planer nu på dagen, vet inte riktigt vad jag ska få för mig att göra. Funderar lite smått på att baka något, har varit riktigt sugen på det ett tag nu. Var så längesen.
Ska över till J och hennes P ikväll och grilla. Ska bli sååå himla mysigt och jag ser fram emot det som tusan!
Så kanske att man kan komma med någon liten kaka eller så, vill ju inte komma tomhänt, det känns så snålt!
 
Jag tänkte lista dagens tre positiva när jag ändå är igång.
Dag 3/7.
 
1. Jag har sovit jättebra inatt igen. Blev dock väckt imorse men det gör inget. Känns som att jag sovit tungt och fått ordentlig sömn, vilket gör mig glad. :)
 
2. Jag ska få umgås med två fina människor ikväll, det är sånt som är bra för själen!
 
3. Jag kommer säkert lista detta varje dag, men pirret i magen, lyckokänslan, det där fåniga leendet på mina läppar. Det förekommer varje dag och jag trivs så bra med det. Han. Gör. Mig. Glad.
 
Näe, om man kanske skulle kolla upp vad man är sugen på att baka. :)
 
Toodels!
 
 
 
Kommentera inlägget här: